Obchodní a storno podmínky
Storno podmínky
Storno poplatky při zrušení pobytu:
- Zrušení zdarma 10 a víc dní před příjezdem
- 50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10 dní před příjezdem
- (pro rezervace s příjezdem od 11. 6. 2024 do 31. 12. 2027 )
- 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 2 dny před příjezdem
- (pro rezervace s příjezdem od 11. 6. 2024 do 31. 12. 2027 )
Doplňující obchodní podmínky
Všeobecnéobchodní podmínky ("VOP") Hotel– wellness Hejtmanka
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") hotelu – wellness Hejtmanka provozovaného společnosti Dominostav s.r.o., Revoluční 229, 50601Jičín, IČ: 05236347, DIČ: CZ05236347, zapsaná v obchodním rejstříku vedená u Krajského soudu v Hradci Králové, spisová značka C 37433 (dále jen "poskytovatel"), upravují vzájemný smluvní vztah mezi poskytovatelem, a fyzickou nebo právnickou osobou, která objednává nabízené služby (dále jen"klient").
1.Předmět smluvního vztahu Tyto podmínky upravují poskytování služeb ubytování a dalších nabízených služeb klientům hotelu Hotel – wellness Hejtmanka.
2. Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká potvrzením objednávky ze strany poskytovatele. Objednávka služeb může být učiněna osobně na hotelu, telefonicky, e-mailem, prostřednictvím zprostředkovatele služeb nebo prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách hotelu www.hotel-hejtmanka.cz.
3. Nabízené služby Hotel poskytuje ubytovací služby a další související služby. Popis nabízených služeb, jejich dostupnost a ceny jsou uvedeny na webových stránkách hotelu (www.hotel-hejtmanka.cz).
- Kontakt Klient může hotel kontaktovat: a) Osobně na adrese: Pražská 92/67,Mladá Boleslav, 293 01 b) Telefonicky +420 326 210 333, nebo +420 737 438 885 c) E-mailem: na info@hotel-hejtmanka.cz Aktuálníkontaktní údaje jsou uvedeny na webových stránkách hotelu (www.hotel-hejtmanka.cz).
- Cena objednaných služeb, podmínky a platba Orientální ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, tištěné dokumenty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v Potvrzení rezervace, které obdrží e-mailem ihned po dokončení procesu online rezervace (dále jen "Potvrzení"). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v "Potvrzení". Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Objednávka služeb může být učiněna osobně na hotelu, telefonicky, e-mailem, prostřednictvím zprostředkovatele služeb nebo prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách hotelu. Klient je povinen zaplatit za objednané služby podle uvedených storno podmínek. Klient je se storno / platebními podmínkami seznámen před odesláním závazné rezervace. Poskytovatel si vyhrazuje právo na před autorizaci platební karty.
6. Dodací podmínky Klient čerpá objednané služby, dle rozpisu v „Potvrzení“. Toto potvrzení obsahuje všechny důležité informace týkající se rezervace: datum příjezdu/odjezdu,počet osob, typ rezervovaného pokoje. "Potvrzení" dále obsahuje celkovou cenu objednaných služeb, platební a storno podmínky.
7. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky Klient má právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před nástupem k ubytování. Podmínky odstoupení a storno poplatky se řídí pravidly uvedenými v "Potvrzení". Poskytovatel je oprávněn si účtovat storno poplatky dle storno podmínek uvedených v "Potvrzení". Klient je se storno / platebními podmínkami seznámen před odesláním závazné rezervace.
Storno podmínky vztahující se nazrušení rezervace ubytování ze strany hosta:
Ubytovatel se zavazuje neúčtovat storno poplatky v případě zrušení rezervace do 10 dnů před ohlášeným příjezdem. Při zrušení rezervace 10 - 2 dny před příjezdem bude jako storno poplatek účtováno 50% z celkové ceny pobytu. Při zrušení rezervace 1 den před příjezdem nebo v den příjezdu bude jako storno poplatek účtováno 100% z celkové ceny pobytu. Při zkrácení délky pobytu platí stejné storno lhůty jako při zrušení pobytu. Stornopoplatek je smluvní pokutou.
8. Reklamace Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
9.Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz
- V souladu s usnesením § 1837písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
- Práva a povinnosti klienta Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (domovní řád). Klient má právo reklamovat případnéne dostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případnýchdalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb,které požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí,včetně zákonné daně z přidané hodnoty. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo, osoby, které jsou doprovod klienta nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele. Hotelové pokoje a společné prostory,včetně wellness jsou nekuřácké. V Případě porušení tohoto zákazu bude klientovi účtována smluvní pokuta ve výši 1000 Kč, kterou musí uhradit před odjezdem z hotelu.
12.Práva a povinnosti ubytovatele Ubytovatel může klientovi, resp.hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný.Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné více náklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat, resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu. 13. Dárkové poukazy Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu.
14. Změny služeb Nabízené služby v zařízeních Hotel – wellness Hejtmanka se mohou v průběhu roku měnit. Klientj e povinen řídit se aktuální nabídkou služeb.Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,stravování, wellness služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.
15. Zákonné ustanovení mimosoudní řešení spotřebitelských sporů 10.5 V ostatních otázkách neupravených těmito VOP se klient a ubytovatel zavazují řídit právními předpisy České republiky, dobrými mravy a zvyklostmi v oblasti poskytování ubytovacích služeb a případné spory řešit přednostně smírnou cestou.
16.Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.1.2025